Gece saat 23.30'da Eskişehir'e vardı otogar girmeden direk kendi ikmal istasyonuna otobüsü çekti, servisin bizi oradan alacağını söyledi. Orada soğukta 15 dakika beklettiler. Sonrada servis dolaştı birkaç kişiyi bırakıp, diğer yolcuların güzergah dışında olduğunu söyleyip, diğer servise nakşetmek için otogara bizi geri bıraktılar. 15 dakika da orada beklettiler. Bu kadar kötü firmaya denk geldiğimi hatırlamıyorum.
Yorum Gönder