LG G4 alalı 14 ay oldu 5 kez servis gitti, 2 kez ana kart değişti, 1 kez batarya değişti, 2 kezde hayalet ekran sorunu var diye videosunu çektim yolladım normalmiş diye yolladılar dalga geçer gibi. Mobil internet sürekli arıza var, bağlantı sürekli kopma var, servis sıkıntı görmemiş bir de 4.5 saatte şarj oluyor diye yazdım ana kart değişti düzelir ama değişen hiçbir şey yok. Müşteri hizmetlerini aradım durumu anlatım hayalet ekran sorun değil dedi şarj orijinal cihazıyla 4.5 saatte doluyor dedim sorun değilmiş dolmasını bekledi bende hiçbir şey yapmasam 4 saat internete girsem 1.5 saatte bitiyor dedim o zaman internet az gidiyor LG müşteri hizmetleri ve servis insanlarla resmen dalga geçiyor değişim istedim. 4 kere parça değişim gerçekleşirse değişim oluyormuş ben bu saatten sonra para iadesi için servise vereceğim sonra tüketici haklarına vereceğim.
Yorum Gönder