Bu otelde yapılan düğünlere gittiğinizde attığınız her adımı para olarak görebilirsiniz. Şimdiye kadar bir çok otel düğününe katıldım, hepsi de iyi bir yerlerdi ancak vestiyer hizmetinin bile ücretli olduğunu ilk kez görüyorum. Üzgünüm ama vestiyer hizmeti vermek sizin zaten göreviniz, ekstra ücret talebi çok çirkin. Nereden ne alsak kardır anlayışını artık bir kenara bırakın insanlar mutlu günleri paylaşmaya geliyorlar. Bu kadarına gerek yok, oldu olacak tuvaletten de para alın!
Yorum Gönder