İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Künefe Cadde Garsonun Tavrı.

Yeni açılan bir mekan, reklamını bu kadar iyi yaptıysa mutlaka güzeldir diye düşünerek eşim de ben de büyük bir merak ve istekle gittik. Akşam saati tüm masalar doluydu. Eşim ona rağmen soğukta oturabiliriz deyip dışarıdaki masalara yöneldi tam o sırada 2 kişinin oturduğu 4 kişilik bir masa boşalıyordu içeriye geçmek için kalktığımızda garson adeta suç işliyormuşuz gibi 2 kişisiniz 4 kişi gelince sıkıntı yaratıyorlar deyip kovmaktan beter etti ki içeride 4 hatta 6 kişilik masalarda 2 kişi gayet yayıla yayıla oturmaktaydı. Böyle yeni mekan açan işletmelerin personel seçerken daha özenli davranması gerektiğinin kanıtıdır. Madem müşteri kabul etmeyeceksiniz mekan açmayın o zaman!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget