05.03.2017 tarihinde saat 19:30 20:30 arasında Gratis'e girdim ve alacağım ürünün nerede olduğunu sormak için çalışanlardan birisine sormak istedim fakat o kişi kulağında kulaklık elinde kupası bir yerden geliyormuş bana elindekileri gösterdi tamam dedim geçtim ama sonra ödeme için tekrar gittiğimde arkadaşına beni anlatıyor ya elimde bardak var hala bir şey soruyor tarzı bir şeyler söyledi. Ne zaman gitsem saygısızca muamelelerle karşılaşıyorum. Sinirden aşınan bakamadım ama sarı saçlı hafif toplu bir çalışandı. Lütfen gereğini yapınız.
Yorum Gönder