İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Karaköy Güllüoğlu Otopark Ücretinden Şikayetçiyim.

Karaköy Güllüoğlu Otopark Ücretinden Şikayetçiyim.

Sabah kahvaltıya geldik ailecek, ödediğimiz hesabın 3'te 1'i kadar otopark parası ödedik. Önceden böyle değildi. Sizi tercih ettiğimiz için otoparkçıların para almasına izin vermeyin. Sık geldiğimiz bir yerdi bu yüzden şimdi daha az geliyoruz. Gereğini yapacağınızı düşünüyoruz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget