Sabah kahvaltıya geldik ailecek, ödediğimiz hesabın 3'te 1'i kadar otopark parası ödedik. Önceden böyle değildi. Sizi tercih ettiğimiz için otoparkçıların para almasına izin vermeyin. Sık geldiğimiz bir yerdi bu yüzden şimdi daha az geliyoruz. Gereğini yapacağınızı düşünüyoruz.
Yorum Gönder