JBL Pulse2 cihazım var. 2 yıllık garantim bitti ve cihaz şimdi şarj olmuyor ve tuşlar algılamıyor. Distribütör ile görüştüm cihazın tamiri ve değişimi yok. Garanti içinde bozulursa değişiyor. Garanti bitti mi at çöpe. 1200 TL verip aldığımız cihazın teknik desteği yok.
Yorum Gönder