Öğretmen kartı çıkartabilmek için kadrolu olma şartı soruyorlar. Ben ücretli öğretmenim ve okula tam AKBİL ile ulaşım sağlarken benim 3 katı maaşımı alan kadrolu öğretmenler benim yarı paramla ulaşımı sağlıyor bu haksızlığı nasıl sindirebiliyorlar?
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Öğretmen kartı çıkartabilmek için kadrolu olma şartı soruyorlar. Ben ücretli öğretmenim ve okula tam AKBİL ile ulaşım sağlarken benim 3 katı maaşımı alan kadrolu öğretmenler benim yarı paramla ulaşımı sağlıyor bu haksızlığı nasıl sindirebiliyorlar?
Yorum Gönder