Bu siteden 8 Mart Kadınlar Günü için anneme göndermek üzere çiçek siparişi verdim. Fakat gün içinde teslimatı yapmadılar. Aradım ve 'bayiiden kaynaklı sorun yaşadık, teslimat bugün yapılamıyor, yarın erken saatte yapacağız, özür mahiyetinde yanında da çikolata göndereceğiz' dediler. Ertesi gün, erken saatte göndereceğiz dedikleri halde öğleden sonra teslim ettiler ve özür mahiyetinde çikolata göndereceğiz dedikleri çikolatayı da göndermemişler.
Yorum Gönder