General Mobile GM5 Plus kullanmaktayım. Telefondan çok memnunum. Telefona güncelleme geldi ve güncelledim (2 gün önce). Fakat kamera da ciddi yavaşlama oldu. Cihaz 32 GB ve kasmayı gerektirecek hiçbir problem veya uygulama yok.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
General Mobile GM5 Plus kullanmaktayım. Telefondan çok memnunum. Telefona güncelleme geldi ve güncelledim (2 gün önce). Fakat kamera da ciddi yavaşlama oldu. Cihaz 32 GB ve kasmayı gerektirecek hiçbir problem veya uygulama yok.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder