Eşim CepKask ile S7 Edge telefonunu kasko altına aldı telefonunun ekranı kırıldığı için kaskoya gönderdi. Yaklaşık iki ay kaskoda kaldı. Müşteri hizmetleri numaraları olan 11858 i aradığımda serviste geçen bu iki aylık sürenin kaskoya eklenmeyeceğini belirttiler. Şimdi telefonumun ekranı tekrar kırıldı. Bu iki aylık sürenin garanti süresine eklenmemesi durumuna bir çözüm bulmalılar. Sonuç olarak iki ay boyunca ben telefonu zaten fiilen kullanmamış durumdayım.
Yorum Gönder