25 gündür bir dolap kurmaya gelmediler. Her aradığımda kayıt yaptılar, 3 iş günü içerisinde gelinecek dediler. 6 kez kayıt yaptırdım, hâlâ gelmedi o 3 iş günü. Aldığım güne kızıyorum. Kimse bunun muhatabı, verdiğim 600 lira... Çocuk odasına diye aldım dolabı, çocuğun doğumuna 1.5 hafta kaldı.
Yorum Gönder