İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Evkur Alışveriş 'de Montaj Yalanı.

Evkur Alışveriş 'de Montaj Yalanı.

25 gündür bir dolap kurmaya gelmediler. Her aradığımda kayıt yaptılar, 3 iş günü içerisinde gelinecek dediler. 6 kez kayıt yaptırdım, hâlâ gelmedi o 3 iş günü. Aldığım güne kızıyorum. Kimse bunun muhatabı, verdiğim 600 lira... Çocuk odasına diye aldım dolabı, çocuğun doğumuna 1.5 hafta kaldı.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget