Trump Towers'da bulunan Çilek mağazasından beşik ve uyku seti aldık. Beşik teslim edildi ama uyku seti teslim edilmedi. Paramızın iade edileceği söylendi ama 1 ay geçmesine rağmen sürekli yalanlarla bahanelerle bizi oyalayıp, bir türlü paramız verilmedi. Özellikle oradaki müdür kasada para olmasına rağmen, oradaki personelin parayı vermesine izin vermedi. Hakkımı helal etmiyorum. Bir dahada asla oradan bir şey almam, kimseye de önermem. Sorumsuz, disiplinsiz bir firma.
Yorum Gönder