1 yıl önce aldığım Casper Via V8 cep telefonumu defalarca garantiye gönderdim cihazın hala garantisi bitmedi 3 defa ekran değişti 2 kezde şarj sorunu yüzünden gönderdim orijinal şarj cihazı kullanıyorum 3 kere ekran değişmesine rağmen ekran tuşları çalışmıyor kilitlenip kalıyor dokunmatiği hiçbir şekilde kullanamıyorum garantiye de göndermiyorum sizde göreceksiniz telefonu kamera karşısında imha edeceğim kıracağım ve bu videoyu her yerde yayınlayacağım paramı çöpe atacağım sıfırından beri cihazı zevkle kullanamadım.
Yorum Gönder