2014'de Bimeks'ten aldığım Euro Truck Simulator 2 oyununu ilk aldığım günden beri hala Steam'dan onaylatamıyorum! Daha önce hiçbir hesaptan bu kodu girmememe rağmen DVD kapak üzerinde yazan CD KEY'i girdiğim de kullanılmış CD KEY tarzında uyarı geliyor. Online oynayabilmek için oyunu almıştık fakat Aralgame sağ olsun bir kez bile oynayamadık! Nasıl olur da para verip aldığım orijinal bir oyunun CD KEY'i kullanılmıştır der hala anlayamıyorum. Kutu, fatura, Aralgame ürünü olduğu her şey duruyor gerekli olduğunda yollayabilirim.
Yorum Gönder