Bilgisayarımı Pupa'ya garantiye verdim kozmetiği temiz bir şekilde. Garantiden döndüğünde kutusunu açar açmaz bilgisayarımda kozmik bir hasar oluştuğu gördüm. Hemen Apple müşteri hizmetlerini aradım. Uzun koşuşturmalarımın sonunda bana bilgisayarınızın yenisini alabilirsiniz dediler. Yetkili servise gidip bilgisayarımı istedim oradakiler Apple'ın onlara hiçbir mail göndermediklerini ve mail gönderilmeden yeni bilgisayar veremeyeceklerini söyledi. Tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve oradaki yetkili bilgisayarımın yenisinin verilmesinin mümkün olmadığını ancak tamir yapabileceklerini söyledi. Tercüman yapan yetkili yanlış anlamış olabilir dedi. (üst kıdemli kişiler Türk olmadığı için tercüman aracılığıyla konuşuyorsunuz) Apple'da çalışan biri nasıl yanlış anlayıp çeviri yapabilir ki bunu söyleyen de tamamen varsayım üzerine konuşuyor ses kaydını dinlemeden. Lütfen mağduriyetimi giderin.
Yorum Gönder