İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Yurtiçi Kargo Adresim Doğru Olduğu Halde Kargom Ulaşmadı

02.01.2017 tarih ve 315** takip nolu verdiğim kargo alıcının açık adres ve adres ve telefon doğru olmasına rağmen alıcıya kargo ulaşmamıştır. Hergün tarih değiştirerek "Teslim edilemedi. Kargonuz şubededir, ilk dağıtımda teslim sürecine başlanacaktır." ibaresi yazıyorlar vede Günebakan (çorlu/tekirdağ) şubesi aralıklarla aramama rağmen telefonları açmıyorlar! Yurtiçi kargo günebakan şubesi beni mağdur etmiştir. Şikayetçiyim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget