İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Fazla Fatura Hakkında Şikayet.

Müşteri hizmetlerinden bir operatör beni arayarak tarifeler hakkında bilgi verdi. Bende yeni tarifeye geçtim kesinlikle 2 fatura çıkmayacaktır dendi. Fakat faturam çıktığında ödemem gereken 70 lira iken 127 TL fatura bana yansıdı. Müşteri hizmetlerini 8 Ocak'ta aradım problemin Vodafone kaynaklı bir sorun olduğunu söylediler ve 72 saat içinde çözümleneceğini söylediler. Bu süre zarfında hattımın kısıtlanmamasını talep ettim ve faturamı da konu çözüme kavuşunca ödeyeceğimi şikayete not düşürdüm. Fakat bugün 25 Ocak şikayetim çözümlenmediği gibi üstüne hattım kısıtlandı ve müşteri hizmetleri kısıtlamayı açamayacağını söyledi. Bu nasıl bir müşteri memnuniyetidir benden kaynaklı olmayan bir durum yüzünden hattım kısıtlanmaya nasıl gider. Bu olay çözüme kavuşturulduğu anda Vodafone dan hattımı taşıyacağım. En kısa sürede problem çözülmez ise Tüketici haklarına başvuracağım bilginize.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget