3 hafta önce Vodafone faturalı hatta geçiş sözleşmesi imzalamış olmama rağmen henüz hala geçiş yapamadım müşteri temsilcileri dönüş yapacağım diyor kimse dönüş yapmıyor,kayıt alıyorlar 5 /6 kere aramama rağmen müşterisi olduğum kurum bana hizmet veremiyor personel bilgisiz ilgisiz mağdur olan müşteri ise biziz yeter artık.
Yorum Gönder