İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Faturalı Hat Başvurusu.

3 hafta önce Vodafone faturalı hatta geçiş sözleşmesi imzalamış olmama rağmen henüz hala geçiş yapamadım müşteri temsilcileri dönüş yapacağım diyor kimse dönüş yapmıyor,kayıt alıyorlar 5 /6 kere aramama rağmen müşterisi olduğum kurum bana hizmet veremiyor personel bilgisiz ilgisiz mağdur olan müşteri ise biziz yeter artık.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget