Faturalar birbirini tutmuyor. Önceki ay suyun tonuna 5 lira öderken bu ay 14 lira alıyorlar. 6 ton suya karşılık vergiler dahil 95 lira aldılar.Mahkemeye başvurdum. Maliyeye şikayet ettim. Başbakanlığa şikayet ettim. Kafalarına göre bir hesapla fatura oluşturuyorlar. Bu şirketin derhal kapatılması lazım.
Yorum Gönder