İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Amazon Pet Shop Ayıplı Ürün Gönderildi!

Önce şirketten 5-6 parça ürün içeren bir sipariş verdim (N11.com üzerinden, sipariş numara 203633145493). Öncelikle problemimiz şu oldu ki 2 paket aldığımız Guineapıg kuru otu 1 paket geldi, olabilir dedik mağazaya bildirdik. 1 hafta geçti "eksik ürünü kargoladık" dediler. Dün aldık kargoyu, açmamıştım, bugün bir açtım ki şok oldum. Ağzı açık (resmen Elle yırtarak açılmış bir poşet), %20'si (muhtemelen kendi pet shoplarında) kullanılmış bir ürün gördük. 10 liralık bir ürün, ben bu mağazadan daha önce de defalarca alışveriş yaptım. Ayıptır size yahu! Başta kendim olmak üzere, mağazanızdan alışveriş yapmam artık. Şikayetçiyim!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget