Zara firmasından aldığım jeans daha bir haftada hem dizden hem kemer yerinden yırtıldı. Değişime götürdüm fişim var değişim yapılmadı. Aynı ürün ile değişmeme bile izin verilmedi. Ürün terziye götürüldü sadece kemer dikişi sağlamlaştırılmış. Siz giyerken kopmuştur gibi komik açıklamalar yaptılar. 160 liram çöpe gitti. Bu şekilde bir değişim politikası izleyen firma görmedim. Hayal kırıklığına uğradım ve devamlı alışveriş yaptığım firmadan bir daha alışveriş yapmayacağım.
Yorum Gönder