Bugün annem dış çekimi için saat 10'da ki randevusu ne vaktinde oradaydı doktor 11'de alacağını söyleyerek 1 saat bekletti. Daha sonra uyuşturmak için iğne yaptığında annem bir an ah dediğinde bağırmaya başladı ki annemden ses çıkmadığı halde. Diğer hastaları rahatsız ediyorsun diye bağırdı. Dişini ben çekmiyorum kime çektirirsen gir çektir dedi. Annemin halkla ilişkiler e şikayeti üzerine başka bir doktor çekti. Bu doktor mesleğini sadece unvan olarak taşıyan insanlığı kalmamış kişi cezasını almalı. Herkes haddini hududunu bilmeli.
Yorum Gönder