21 Mart günü Webdenal.com sitesinden ayakkabı siparişinde bulundum ve 3 iş günün de kargolanır şeklinde ürünü satın aldım. Fakat ürün tedarik edilmesine rağmen personellerinin sanırım rahatlığı söz konusu 24 Mart cuma günü kargoya verilmesi gerekirsen (sürecin uzamaması adına bi an önce kargo yapılması mesajı attım) firma ile iletişime geçtiğimde bana matbu form olan 3 iş günü ibaresini gözüme soktular tabiri caizse. Şimdi firmaya soruyorum. 3 iş günü perşembe günü idi. Hani iletişim formuna 3 iş günü ibaresini ekleyerek gönderiyorsunuz. Bitti. Ürünüm neden kargolanmadı. Cevabını verirseniz sevineceğim. Müşterileriyle alakasız firma. Kendilerine belirttim ilk ve son alışverişim diyerek umursamadılar. Firmadan cevap bekliyorum.
Yorum Gönder