Herhangi bir internet sitesine girdiğinizi düşünün arkadaşlar sonrasında ise o sitede çıkan saçma sapan reklamların geldiğini bazılarının sonrasında kendiliğinden gittiğini bazılarının ise çarpı tuşuna basıp kapattığınızı düşünün. Bu bir virüs mü derseniz antivirüs programları açısından kesinlikle değil ancak nasıl oluyorsa arka fonda Vodafone gibi telekominikasyon sistemlerle çok iyi çalışarak ve bundan da yine nasıl oluyorsa Vodafone haberi olmadan sizi sitelere abone etmişler. Fatura zamanı bir bakıyorsunuz 2 katı fiyat ve Vodafone diyor ki: sen abone olmuşun benim yapabileceğim bir şey yok! Benden habersiz aldığınız paramı geri verin. Paramı geri verin. Gerekli güvenlik önlemini almadığınız için suçlu olan sizsiniz. Bu Vodafone güvenlik sisteminin bir zaafiyetidir. Yoksa Vodafone güvenli bir şebeke değil mi!
Yorum Gönder