Herhangi bilgi vermeden ve tarafımdan onay alınmadan yapılan tarife değişikliğine istinaden ayrıca bana 68; 5 TL'lik bi cayma bedeli yansıtmışlar. Konuyla ilgili çağrı merkezini defalarca aramama rağmen herhangi bi çözümleyici hiçbir şey yapmadıkları gibi saatlerce telefonda bekleyerek uğraşıp durdum. Ve buna rağmen hiçbir çözüme ulaşamadım. Vodafone nun bana gönderdiği mesajlar üzerine çağrı merkezine geri dönüş yaptım ve herhangi bir değişiklik talebim olmadığını neden böyle bir durum yaşandığını ve yapılan yanlışın düzeltilmesi yönündeki taleplerimi defalarca dile getirmeme rağmen hiçbir çözümde bulunmadılar ve benden yaptıkları değişiklik için 68 TL'lik tutarı ödememi istiyorlar. Bende yaşamış olduğum mağduriyetimden dolayı Vodafone kullanmayacağımı tamamen iptal ettireceğimi dile getirdiğimde ise tekrar cayma bedeli olarak da 7.5 TL daha ödememi istiyorlar. Bu yüzden şikayetim var.
Yorum Gönder