2014 yılında Vodafone bir kampanya başlattı. Her yerde çekme sözü verip çekmeyen yer olursa para talep etmeyeceklerinin sözünü veriyordu. Bende bu kampanya dahilinde operatörümü değişip Vodafone'a geçiş yaptım ama işyerimde çekmiyordu. Bende bunu Vodafone bildirdim düzeltilmesi için gerekli işlemleri yapacaklarını söylediler fakat herhangi bir düzelme olmayınca 1 ayı doldurmadan Vodafone'dan eski operatöre geri döndüm ve o ayın faturasını da ödedim fakat 3 yıl aradan geçtikten sonra hukuk bürosu üzerinden bana mesaj atıp hukuki süreç başlatılacağını ve ödenmemiş bir faturam olduğunu bildirdiler. Vodafone denen şirket ne kadar sözünün eri ve adil bir şirketmiş ki söz verdiği gibi fatura tutarını almamak yerine üstüne üstlük fazladan para talep ediyor. 3 yıl bekleyip elimizdeki dekontun kaybolmasını beklediler herhalde siz siz olun Vodafone'a geçmeyin paramın iade edilmesini istiyorum.
Yorum Gönder