Sabah 10'da ödeme yapmama rağmen bütüm şirket hatlarımız hala açılmadı. Ayrıca Bodrum'da bir çok noktada çekmiyor. Müşteri hizmetleriyle bile görüşemiyorsunuz. Borcumu ödedim telefonlarım hala niye kapalı diyebileceğiniz bir muhatap yok. Vodafone'a geçtiğim için son derece pişmanım.
Yorum Gönder