İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Net İnterneti, Bayileri, Yönetimi Çok Kötü.

Şöyle bir problem yaşadım; Vodafone'den yaklaşık 1 sene önce kampanyası olan Filbox ve modemini aldım. Tek istediğim çok yüksek hız olmasa da normal hızda bir internet almaktı. Bunun için en iyisi ve hızlısı ne işe onu aldım. İşlem yaptırdığım bayi altyapınız var deyip bana 64 Mbit gibi bir hızdan bahsetti. Kontrol edildi (artık kim kontrol etti Vodafone mi bilmiyorum) ve alt yapıda bir sorun olmadığı söylendi. Her şeyi halletmiş mutlu mesut bilgisayarımı açıp hız testi yaptığımda 1.8 Mbit gibi bir hız ile karşılaştım. Akabinde müşteri temsilcisi ile görüşme yaptım ve bana evime access point kur diye saçma bir cümle kurdu. Modeme ayrı para veriyoruz. Bir de eve access point kur demek nedir? Modemi değiştirdim aradım internet hızımı sağ olsunlar yükselttiler. Çok şükür 4,5 Mbit'i görebiliyoruz. Parayla rezil olmak tabiri bu olsa gerek.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget