İnternete yaklaşık 2 hafta önce girmekte sıkıntı yaşamaya başladım. Hatta kopmalar oluyordu. 1 haftadır hiç internete giremiyorum. Hattandır dediler, modemin girişine kadar sıkıntı çıkmadı. Modemi değişin modemde arızaysa değişelim dediler. Değiştim internete giriyorum artık. Yok şimdi değil 1 Mart'tan sonra arayın dediler, arıyorum yok olmaz diyorlar. Resmen dalga geçilen bir kurum. Aylık 300 TL fatura ödüyorum Vodafone ailesine. Kesinlikle bir daha bulaşmam.Bu kadar ciddiyetsiz dalga insanla dalga geçen kurumu.Abonelik no:00****
Yorum Gönder