Her hafta Vodafone'u aramaktan bütün çalışanları sesinden tanır oldum. Bunun sebebi de; yaklaşık 1-2 aydır internette sık sık kopmalar yaşıyorum bundan önce de oluyordu ama son 1-2 ayda iyice artmaya başladı. Her seferinde 24 ila 72 saat arasında kontrol edip biz size döneceğiz dediler ve hiçbir zaman beni şaşırtmayıp geri aramadılar. Ben her defasında sorun yaşamaktan yılmış bir şekilde tekrar tekrar aradım ve her seferinde bir 72 saat daha beklemem gerektiğini söyleyip durdular. Aynı gün içerisinde 2 defa aradığımda oldu ve 2 müşteri temsilcisi de sorunun farklı şeyden kaynaklandığını söyledi. Benim sıkıntım şu benim kadar bile bilgisi olmayan insanları telefonun başına dikip sadece modeme reset attırıyorlar. Neyse evet şu an kopma sorunumu çözmüşler gibi görünüyor çünkü internet artık hiç yok. Yine aradığımda 72 saat dediler. Her seferinde 72 saatin dolmasını bekliyorum ve çözüm alamıyorum.
Yorum Gönder