3 kuruş daha az para ödeyeyim diye 4 ay önce Vodafone'a geçtim. İlk ay bir sorun yaşamadım. Kalan son üç ayda adeta çile çektim. İnterneti ayın yarısı anca kullanabiliyordum. İnternetim birden kesiliyor müşteri hizmetlerini alıyorum. 1. aramamda adil kullanım kotanız dolmuş o sebeple hızınız düşürülmüş denildi. Hız düşüklüğü değil hiç kullanamıyorum. Birkaç gün sonra tekrar aradım. Modeminize erişim sağlayamıyorum teknik ekip göndereceğiz denildi. Ertesi gün ekip geldi modemi kurcaladı ben gerekli işlemleri yaptım genel merkez internetinizi açacak dedi. O gün bekledim yine internet yok. Tekrar aradım bu sefer bağlantınızda bir sorun görünmüyor Telekom altyapısında sorun vardır Telekom ekibi talep edin denildi. Ertesi gün Telekom'dan geldiler altyapıda bir sorun yok dediler. Tekrar Vodafone'u aradım. Kendi elemanlarını gönderdiler yine. Modemi Vodafone görmüyor dedi bir ayar yaptım.
Yorum Gönder