Vodafone 4 adet hattım var. Bir hattım 0532-41... .. 07 numaralı hattıma emniyet el koydu ve 7 aydır (konuşma, SMS, data vs.) hiç kullanılmadığı halde hattımda yüklü olsun yaklaşık 140-150 TL tarife ücreti gerekçesiyle el konulmuş durumda. Müşteri hizmetlerini arıyorum, yapacak bir şey yok diyorlar. Bunun adı hiçbir hizmet almadığım halde kesmek değil midir? Bu para belki çok mühim değil ama dünyaca tanınan büyük bir şirketin müşteriye bakışı bakımından önemlidir. Yasal hakları mı arayacağım ve diğer hatları da başka bir GSM şirketine taşıyacağım. Adam gibi hizmet eden pek çok GSM şirketi var, telefon hizmeti oralardan alın.
Yorum Gönder