Facebook'ta gezinirken Hangi Ünlüye Benziyorsun diye bir sayfa vardı tıkladım ad, telefon istedi yazdım telefona kod geldi. Kodu kutucuğa girdim ve mesaj geldi Kimim.mobi sitesinden üye oldunuz 56 lira faturama yansıdı. Tabi Vodafone'dan mobil ödemeyi kapattım ama sonuçta giren girdi. Tam bir usulsüzlük. GSM operatörleri bunun önüne geçmeli böyle sitelerde kapatılmalı. Ben ücretlendirme olduğunu bilsem bakmazdım bile.
Yorum Gönder