54***** numaralı internet hattımın kapatma işlemini yaptığım halde interneti kapatma işlemi yapılmadı deyip adıma fatura çıkarılmıştır. Gereğinin yapılmasını rica ederim. İlk olarak Vodafone bayisine giderek kapatma talebini ilettim. Talebime istinaden üç gün gibi bir süre sonra Vodafone'den bana gelen mesaj üzerine internetimi kapatma talebinde bulunduğum ve internetimi kapatmak istediğim söyledim. Bana borcun var 41.60 kuruş kapat tekrardan bizi ara işlemi yapalım dediler. Borcumu kapatıp tekrar aradım. Kapatma işlemi gerçekleştirildi. Ancak bu arada bana numarayı iptal etmeyip ileride kullanabilmem için kontörlüye çevirelim teklifi geldi bende. 1.5 TL karşılığında hattımı kontörlüye çevirmeyi kabul ettim. Ama hala internet hattımın kapatılmayıp sonradan 106 TL bir fatura daha gönderildi.
Yorum Gönder