Talebim doğrultusunda Vodafone operatöründen T****** operatörüne 08.03.2017 saat 11:56 itibari ile geçişim sağlandı. T*****n hizmetlerini kullanmaya başladım. Vodafone den 16.03.2017 saat:09:15 te tarifeniz yenilenmiştir şeklinde mesaj gelmesine müteakip Vodafone müşteri hizmetleri yetkilisi ile görüşmem sonucu Vodafone hattının aktif olduğunu belirtti. Vodafone hat kapanmadan nasıl T****** e geçiş oluyor. Halbuki 08.03.2017 saat:11:56 itibari ile Vodafone şebekesi kesilmiştir sistemden de bu tarihten itibaren hiçbir şekilde Vodafone hattında kalan kullanımları kullanmadığım görülür. Bu mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum. Aksi halde tüm yasal haklarımı kullanacağımı tarafınıza bildiririm.
Yorum Gönder