Haberim olmadan taahhüdüm iptal edilmiş. 101 TL fatura geldi. Fatura gelince müşteri hizmetlerini aradım. Şikayet kaydı oluşturdular. Ertesi gün aradığımda mağduriyetimin gidermek için beni tekrar eski tarifeme 1 yıl daha üye yapmışlar. Ancak 101 TL'lik faturam hala duruyor. Hem haberim olmadan benim taahhüdümü bozuyorlar. Hem cayma bedelini ödetip hem de haberim ve iznim olmadan 1 yıl daha Vodafone mahkum ediyorlar. Müşteri hizmetlerini 4 defa aradım sonuç alamadım. Ayrıca aynı durumu iş yerinden bir arkadaşta yaşadı oda sonuç alamadı. Böyle ticaret anlayışı olmaz...
Yorum Gönder