Resmi gazetede iptali olmasına karşın faturaya yansıyan cayma tutarı, üzerine yıllardır kullandığım numarama hat açtırma bedeli gelmesi, üye olmadığım abonelikler için ödeme yapmam ve 2 ay ücretini 1 ayda ödememin açıklamasını yapamamaları. Üniversite öğrenciyim 4 senedir aynı numaramı kullanıyorum, ilk kez böyle bir durumla karşı karşıyayım. Gerekli belgeler ektedir.
Yorum Gönder