İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Faturalı Hatta Geçememe Sorunu

22.02.2017 tarihinde Vodafone tarafından arandım ve faturasızdan faturalıya geçiş teklifi makul olduğu için bahsi geçen yeni red10 tarifesine geçiş yaptım. 27.02.2017 tarihinde elime geçen evrakları müşteri hizmetlerine danışarak uygun şekilde doldurdum ve belirtilen numaraya kimlik görüntülerimizi (hat sahibi ve kullanıcı) gönderdim! Ardından teyit onayından sonra ilgili birim ulaştığında 3 gün içerisinde mesaj geldikten sonra aktif olacağını söylediler. 02.03.2017 tarihinde tekrar görüştüğümde işlemlerin aktivasyon sürecinde olduğu bilgisini aldım. 22.02.2017 tarihinden beri girmiş olduğumuz Vodafone faturalı hatta geçiş hikayesi bugün müşteri hizmetlerine ulaşmam sonucu belgelerde hata olduğunu bu işlemlerin bu yüzden geciktiği bilgisini aldım (04.03.2017) yıl olmuş 2017 1 haftada bir tarife değişikliği yapamıyorsanız bu işi yapmayın! Vakit alıyorsunuz. 1 müşteri kaybettiniz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget