Son faturamın yüksek gelmesindeki nedeni anlamış değilim. Yeni taahhüdüm en fazla 35 gelecek demişlerdi. Çağrı merkezi yetkilileriyle yaptığım sözleşmem bundan ibarettir. Ancak anlamadığım ocak faturam 31.60 Şubat faturam 73.00 TL fatura detayında yansıtılan diğer ücret ibaresi var bunun acilen iptal edilmesini ve sözleşme tutarının nasıl geçtiğinin açığa kavuşturulmasını aksi takdirde 9 yıldır kullandığım hattımı T***'e taşıyıp mahkemeye vereceğim. Sözleşme yapılıp tutar nasıl olur da 2 katına çıkar.
Yorum Gönder