İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone  Cayma Bedeli İstediler

Vodafone  Cayma Bedeli İstediler

Müşteri hizmetlerinden aranarak 40 liralık Red tarifesine, taahhüt olmayacağı şartıyla geçtim. Ancak memnun kalmadım ve 21 Ocak'ta faturasız hatta geçmek istediğimi söyledim. Cevap olarak cayma bedeli ödeyeceğim söylendi, itiraz edince de ses kayıtlarının dinleneceği ve 1 hafta içinde sonuçlanacağı iletildi. 1 buçuk ay sonra hattınıza ücret iadesi yapılacaktır şeklinde bir mesaj geldi ve müşteri hizmetlerini arayıp sordum onlar da benim haklı bulunduğumu, çalışanın bana istediğim zaman tarifeden çıkabileceğimi söylediğini bu yüzden ücret ödemek zorunda olmadığımı söyledi, defalarca faturasıza geçersem herhangi bir ücret yansır mı diye sordum ve hayır cevabı aldım, ancak faturam 115 lira geldi, son ödeme günü ise 20 Mart 2017, o faturayı ödemeyi asla kabul etmiyorum. Ne gerekiyorsa derhal yapın. Sürekli yanlış bilgilendiriliyorum, nereye gerekiyorsa da şikayet edeceğim.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget