Mega 3 GB tarifesine kayıtlı faturasız hat abonesiyim. Telefonumla internette gezinirken ne olduğumu anlayamadan Vodafone'dan Facebook Twitter paketi teklifleri içeren pop-up mesajları geliyor. O esnada internet sayfasında olduğumdan ve sayfadaki ögelere tıkladım o pencere yapılan tıklamayı paket teklifinin kabulü olarak algılıyor ve paketiniz şu meblağ karşılığı tanımlanmıştır gibi mesajlar geliyor. Bakiyemden düşülüyor. İstemediğim internet paketleri tanımlanıyor. 8 Mart günü yine aynısı oldu. Twitter hesabım yok. Facebook'un meraklısı değilim. Olsa da size ne. İnternet ihtiyacım olursa kendim alırım. Mevcut tarifemde ki internet bana yetiyor. 8 Mart günü yapılan yanlışlığın düzeltilmesini, paketin iptal edilmesini, tahsil edilen ücretin hesabıma iadesini talep ediyorum. Bakın bu işi tacize dönüştürdünüz. Bu işlemi daha önce çağrı merkezine iletmeme rağmen de hala sürüyor.
Yorum Gönder