Vodafone Abone Olduğum Tarife 49 Faturam 75 TL Geliyor. Kamu Akıl Küpü XL tarifesindeyim faturamın 49 olması gerekiyor. 75 TL fatura geldi bu ne saçmalık anlamadım. Arıyoruz müşteri hizmetlerini muhatap bulamıyoruz. Tiny 02:37:00 Paylaş: Twitter Facebook URL Print Email Etiketler: GSM Operatörleri İletişim Şikayetler Vodafone
Yorum Gönder