İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone 752 TL Faturam Bayinin Hatasıyla Yapıldı.

Vodafone 752 TL Faturam Bayinin Hatasıyla Yapıldı.

Bayinize faturalı hatta geçip 19 TL'ye Vodafone 2000 diğer yönlere 200 dakika tarife geçmek istediğini belirttim ama yanlış tarifeye uyguladılar. Suçlarını kabul ettiler yanlış uyguladıkları tarifenin içeriğini sorduğumda her yöne 200 1 GB internet ve 1000 SMS olduğunu söylediler ama SMS yokmuş yanlış bilgi vermişler. Bayiyi gece telefonla aradım. Tarifede 2 defa SMS var mı dememe rağmen var dediler. İnceleyebilirsiniz. Ayrıca faturam incelenmiş olup sözleşmenizden dolayı olumsuz yanıt geldi. Faturam 752 TL geldi. Ben sözleşme imzalamadım. Sadece kimlik fotokopisini çekip imza attırdılar gidebilirsiniz dediler. Kaç defa müşteri hizmetleri aradım yetkililer aramadı. Aramanızı rica ediyorum. Aranmayacaksam söyleyin Hakem Heyetine başvurup haklarımı arayacağım. Ben sözleşme imzalamadım ve bayi suçunu kabullendiğine dair konuşmanın dinlenmesini talep edeceğim.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget