Her ay faturalı hattıma 40-50 TL Arası fiyat gelirdi. Geçmiş faturamı daha 2 hafta önce ödedim telefonum bozuktu o zaman. Daha sonra 2 gün önce telefonumu elime aldım daha 2 gün oldu Vodafone Yanımda programını indirim şu anki faturama baktım ve 105.60 TL'yi gördüm. Siz ne yapıyorsunuz? Sizi mahkemeye vereceğim.
Yorum Gönder