Hesabımda 20 TL var fakat iletişim kuramıyorum ki bir şey sorayım adıma hesap numara yok kendi hesabım dışında başka bir IBAN noya aktarmak istiyorum yardımcı olacak bir yer var fakat direk e-postaya mesaj atın diyor ama ortada ne e-posta var ne de muhatap çok sinir oluyorum cidden.
Yorum Gönder