İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Uludağ Elektrik Dağıtım Abonelik İptali Sıkıntısı İle Mağdur Olmak

Uludağ Elektrik Dağıtım Abonelik İptali Sıkıntısı İle Mağdur Olmak

17 Mart günü saat 09:22'de arayarak aboneliğim kapanmasını talep ettim. Yaklaşık 10 dakika konuştuk ve gerekli tüm bilgileri (adres, telefon, iban numarası vesaire) verdim. Tahliye işlemini başlattıklarını bildirdiler. 22 Mart saat 12:25'te aradığımda herhangi bir başvurumun olmadığını iddia ettiler, yaklaşık 15 dakika sonra kayda ulaştıklarını belirttiler ve sistem arızası nedeniyle tahliye başlatılmamış dediler ve aynı bilgileri tekrar verdim. 52*** numaralı kayıt yapıldı ve işlemler başlatıldı dendi. 24 Mart saat 10:26'da aradığımda tekrar bilgiler alındı ve adresiniz sistemde gözükmediğinden işlem yapılamamış dendi. 17:00'de aradığımda bir kez daha adresiniz sistemde gözükmediğinden işlem yapılamamış dendi ve işlemler tekrarlandı. 25 Mart 13:12'de ise biz adres güncelleyemediğimiz den işlem yapılamıyor siz genel müdürlükle irtibata geçin dendi. Tam sekiz gündür bir şeyi beceremediler. Şikayetçiyim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget