2016 yılı ortalarında kendilerini Superonline olarak tanıtıp binaya Superonline abonelikleri için fiber optik altyapı çekmek istediklerini söyleyen arkadaşlara, bina yöneticisi olarak müsaade edip, ilgili altyapıyı kurabileceklerini söylemiştim. Uzun zaman beni de abone yapmak istediler, ancak başka bir firmadan internet hizmeti aldığım için kabul etmemiştim. Son olarak bina yöneticilerine özel bir kampanya olduğu, aylık 15 TL'ye abone edeceklerini söyleyince bende kabul ettim. 2 ay kadar 15 TL fatura geldi. Sonrasında yaklaşık hep 78 TL' lik faturalar geldi. Benimde otomatik ödeme talimatım olduğum için her seferinde ödeme yaptım, her seferinde firmayı aradım, her seferinde IBAN numaramı verdim ve her seferinde konu ile ilgili arkadaşım sizi arayacak denildi; ne arayan var, ne soran.
Yorum Gönder