28 Mart 2017 sabahı siteden sipariş geçtim, 2 gün içerisinde yollayacaklarını söylediler. Sipariş takibe girildiğinde kargoya verildiği söyleniyor ancak MNG Kargo böyle bir paket almadıklarını söylüyor... Çağrı merkezi de kesinlikle cevap vermiyor,4 kez aradım "tahmini beklenecek süre 1 dakika; 50 saniye,2 dakika... " deniyor, her seferinde dakikalarca cevapsız bekletiyorlar; şu an da 23 dakika bekledim halen cevap yok.
Yorum Gönder