Esenyurt Onay garden altındaki Tuşba Börek'den aldığımız böreklerin malzemeleri çok kötü, börekler lezzetsiz ve sonrasında saatlerce midemizi yakıyor. Bazı dilimleri ise düzgün pişmemiş,hamuru çiğ ve kötü kokuyor.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder